CREATLON

Creatlon on selleks aastaks lõppenud!

Creatloni aasta statistika:
  • 5. oktoobril 2024. toimunud e-viktoriinil majandusest osales 2542 õpilast 80 koolist.
  • 31. detsembriks registreeris võistlusele 71 tiimi.
  • Meeskonnatöö 1. ülesande lahendused saatsid registreerinuist 38 tiimi 9 koolist.
  • Meeskonnatöö 2. ülesande lahendused saatsid 26 tiimi.
  • Ettevõtlusmuinasjutud esitas 24 tiimi.
Mõned näited tublimatest töödest:
Tulemused

I koht – tiim Atlas Tartu Forseliuse koolist koosseisus Reigo Pint ja Rasmus Jakobson, 8. klass, juhendaja Malle Partsioja

II koht – tiim Arekad Are Koolist koosseisus Lili-Marleen Ojamets ja Kerlin Hütt, 7. klass ning Deivid Saal 8. klass, juhendaja Malle Sepp

III koht – tiim Ristiisad Tartu Forseliuse koolist koosseisus Kenert Malinin, Kenn Tšepurov ja Pärt Riismaa 9. klass, juhendaja Malle Partsioja

Vaata autasustamise aktuse galeriid.

CREATLONI ÜLDTULEMUSED

Mis on Creatlon?

Creatlon on JA Eesti ettevõtlik meeskonnamäng 7. – 9. klasside õpilastele. Creatlon algab E-viktoriiniga majandusest, mis on individuaalne ja millest 3. oktoobril 2024 võttis osa 2452 õpilast 80 Eesti koolist, sellele järgnevad meeskonnatöö ning loovusega seotud ülesanded.

Teadmised

on e-viktoriin. Pärast viktoriini moodustavad noored 2 – 3-liikmelised tiimid, mille liikmetest vähemalt üks peab olema osalenud e-viktoriinis. Creatloni arvestusse läheb e-viktoriinis kõrgeima punktisumma saavutanud ühe tiimiliikme tulemus.

E-VIKTORIINI TULEMUSED

Meeskonnatöö

on ettevõtlik meeskonnategevus,
kus kolme kuu jooksul tuleb igal tiimil leida lahendused kahele mahukale ülesandele.

Tööde esitamise tähtajad: 13.12.2024 ja 31.01.2025.

TUTVU ÜLESANDEGA

Loovus

on ettevõtlusmuinasjutu loomine. 

Muinasjutu esitamise tähtaeg 10.03.2025.

TUTVU ÜLESANDEGA

Scroll to Top