Kutsume 7. – 9. klassi õpilasi teadmisi proovile panema traditsioonilisel JA Eesti e-viktoriinil!
Viktoriin toimub ettevõtlusnädala raames, 3. oktoobril 2024 aadressil viktoriinid.ee. Ootame osalema kõiki 7. – 9. klasside õpilasi vaatamata sellele, kas nad õpivad koolis majandust või mitte.
Palume Teie abi, et õpilased saaksid viktoriinis osalemiseks kasutada kooli arvutiklassi!
- Koolile sobival ajal vahemikus 8.00 – 16.00 on õpilastel küsimustele vastamiseks aega 45 minutit.
- Viktoriin on individuaalne ning kasutada on üks õlekõrs – internet!
- Küsimustele saab vastata eesti või vene keeles.
- Osalejad saavad JA Eesti tunnistuse, parimatele üllatused.
Palume ÕPETAJAL, kes vastutab koolis e-viktoriini toimumise eest, täita REGISTREERIMISVORM oma kooli andmetega hiljemalt 1. oktoobril kella 12.00-ks.
Õpilased loovad 18.09 – 3.10.2023 ise endale kasutajakonto platvormil https://viktoriinid.ee
Õpilased loovad kasutajakonto
- isikliku kooli e-aadressiga
- kui kool ei ole loonud oma õpilastele e-aadresse, võivad nad erandkorras registreerida ka enda muu e-aadressiga.
NB! Pärast kasutajakonto loomist on vajalik e-maili kaudu verifitseerimine. E-mailile tuleb koheselt kiri kasutaja aktiveerimiseks. Enne sellele lingile vajutamist sisse logida ei saa!
- Kui õpilasel on kasutajakonto varasemast ajast olemas, kuid ta pole oma e-maili verifitseerinud, siis näidatakse võistluse juures hoiatavat märgistust, et osalemiseks peab ta e-maili verifitseerima. Vajutades juures olevale nupule, saab ta e-mailile verifitseerimislingi.
- Kui õpilasel on varasemast kasutajakonto olemas, vaatab ta selle üle, muudab oma klassi numbri ja teised muutunud andmed.
- Viktoriinipäeval valivad õpilased viktoriinide keskkonnas „E-viktoriin majandusest“.
NB! Viktoriini läbiviimist toetab Pepco. Kooli õpilastele, kust osaleb e-viktoriinil protsentuaalselt kõige rohkem õpilasi, paneb JA Eesti Pepco toetusel välja üllatuse!
Creatlon
E-viktoriin majandusest on esimene etapp (TEADMISED) kolmeosalisest 7. – 9. klasside õpilaste mängust Creatlon.
Teine etapp (MEESKONNATÖÖ) on ettevõtlik meeskonnategevus,
kus kolme kuu jooksul tuleb 2 – 3-liikmelistel võistkondadel leida lahendused mitmele mahukale ülesandele.
Kolmas etapp (LOOVUS) on ettevõtlusmuinasjutu loomine.
Ootame Teie kooli õpilaste aktiivset osalemist e-viktoriinis ning õppeaasta jooksul Creatloni mängus!