Uudised

Creatloni meeskonnavõistlus tõi põnevaid tulemusi

28 January 2019

Novembris toimunud Creatloni teine etapp hoidis noori  terve kuu tegevuses. Selle ajaga oli vaja uurida kodukoha avalike ehitiste kasutuse ja otstarbe kohta, uurida ühe influenceri sotsiaalmeediapostitusi ning analüüsida seal leiduvaid varjatud või tähistatud reklaame, kujutleda end tulevikku ning teha video-CV kandideerimaks tuleviku ametikohale ning aidata kaasa Reet Ausi, Stockmanni ja Uuskasutuskeskuse teksariiete kogumise kampaaniale.

Ehk oli sel korral ülesandeid palju saanud või juhtusid nad olema keskmisest mahukamad, igatahes langes Creatloni meeskondi nagu loogu ning ainult tublimatest tublimad suutsid ettenähtud ajaga ning eeskujuliku planeerimisega kõik ülesanded tehtud saada. Aga seda hinnatavam on nende töö!

Žürii ja tundub et ka noorte kreatleetide enda silmad pani eriti särama teksaülesanne, seda on näha tulemustest. Teksade kogumisele aitasid kaasa 17 Creatloni tiimi üheksas koolis. Ühes koolis tegutsenud meeskonnad ühendasid jõud ning paljud jõudsid oma sõnumi ning kogumiskastidega koolist hoopis kaugemale: lasteaedadesse, teistesse koolidesse, kauplustesse, raamatukogudesse ning vanemate töökohtadesse. Käidi aktiivselt ka täikal oma ideed tutvustamas.

Kaasa lõid Antsla Gümnaasium, Are Kool, Kuressaare Vanalinna Kool, Leisi Keskkool, Tabasalu Ühisgümnaasium, Tallinna Reaalkool, Tallinna Tehnikagümnaasium, Tallinna Õismäe Vene Lütseum, Tartu Forseliuse Kool ja Tartu Hiie Kool.

Suur töö kandis vilja – Tartu Forseliuse kooli neli tiimi kogusid kokku enam kui 400 teksaeset, Are kooli Ingli tiim umbes 175 eset. Suurte kottide äraviimisel tulid appi lapsevanemad, Antsla Gümnaasiumi kahe tiimi kokku kogutud kraam aga autosse ei mahtunud ja viidi Uuskasutuskeskusesse koolibussiga.

Hea algatuse elluviimisele oli rõõm kaasa aidata nii meil kui ka noortel.

Creatloni meeskonnamängu tulemused on väljas siin.

Creatloni III ülesanne on ettevõtlusmuinasjutu kirjutamine või loomine audio- või videovormis.  

 

We updated our privacy policy which has been specifically adjusted to reflect the new GDPR regulation Learn more.

I accept cookies from this site